Hej Chrisse!

Vad tycker du so far? Headern är en test bara.... Kolla kommentarerna!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skriv vad du tycker sis!

2012-10-22 @ 23:44:05
URL: http://emelaia.blogg.se
Postat av: syster p

oj jävlar! var INTE vad jag förväntade mig när jag klickade mig in här, trodde det skulle va blått! Men det är SJUKT SNYGGT! kommentarsgrejen är ascool och kategorierna har också blivit riktigt grymma!
tycker att det hela passar bra in på ditt "rese"tema och inte bara banff. Behåller du det här ett tag blir det kanske lite "ditt" eller vad man ska säga. Men haha headern känns ju lite... australiensk? Du vet att vi ska till ett vinterland va? Och jag vill inte göra dig besviken men jag tror tyvärr inte du kommer hitta några kängurur där!! haha :P
tänkte bara på att det här: Under de senaste fem åren har jag rest runt världen över där jag bland annat har upptäckt många olika kulturer och jag har erfarat många länders vardag då jag jobbat i restaurangbranchen. : är en ganska lång mening...
och: Man ångrar aldrig det man gör, men man ångrar alltid det man aldrig gjorde. : ångrar man ALLTID det man aldrig gjorde`? bara för att va petig...

2012-10-23 @ 02:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0